maandag, 23 juli 2018
Speciaal voor de peter! :-)
dinsdag, 24 februari 2009 20:02   

Ik was zoiezo van plan te komen, maar. . . ik ben zeker dat Peter zijn mailtje voor een nog grotere toeloop naar de training heeft gezorgd!!

Klik op "Lees verder" 

Deze training dus: speciaal voor Peter! Hihi. . .

En wat voor één! Om half negen begon iedereen druppelgewijs binnen te komen. En tegen negen uur waren we, ja hoor!, met 11!!

Dus de training kon niet meer stuk. 

Eerst wat opwarmen 2 per 2. Daarna aanvallen, ik op de pas, eens leuk om dit allemaal eens vanop een andere positie te verkennen!

Dan een receptie-oefening: de ene ploeg opslagen, de andere moest receptie doen. Het blijft ons "zwakke punt", dus oefenen is de boodschap! Er werd gedoken, gevloekt, gelachen en gespeeld: alle ingrediënten voor een geslaagde training!

En dan kwam onze "12de man" binnen, Koen: de opslag- ploeg kreeg een extra opdracht. Na de opslag moest je verdedigen: een rake aanval van Koen incasseren... Dat lukte ons allemaal wel vrij goed precies!

Genoeg opgewarmd en geoefend: tijd voor een matchke: 6 tegen 6 !!!

En ja, aangezien ik in de winnende ploeg zat,  is het moeilijk om voor alle 12 te spreken (alhoewel achteraf bleek dat het toch voor iedereen geldt): het matchke was erg leuk, de samenwerking verliep vlot, er werden lange rally's gespeeld én er werden veel punten gescoord! (door de winnende ploeg dan toch ;-))

Dus: vanaf nu, elke week 'van da'! 

Na de training nog wat exta sfeer: het demootje van Gerd. Ik denk dat ik voor iedereen spreek: Knap en . . .wat een stem, seg! Veel succes in ieder geval!!

Tot volgende week!

Commentaar (0)
Alleen geregistreerde gebruikers mogen commentaar plaatsen!
Laatst aangepast ( woensdag, 25 februari 2009 20:06 )